Як щасливий власник FIRDAC Mini хочу стисло поділитися враженнями.
Звук цього ЦАПу мене відверто приголомшив. Я очікував покращення проти «меншого братика» FIRDAC Micro v2, але реальність перевершила всі сподівання на порядок. Це просто інший рівень, хайенд проти хайфай, і це не перевершення. Він звучить помітно краще за всіма параметрами, але серед головних аспектів, що привертають увагу:
- ще більша натуральність тембрів у всьому діапазоні, особливо по струнним, відчуття присутності зросло;
- вокал набув додаткової деталізації, виразності й «душевності»;
- збільшилася «вага» інструментів, особливо в нижньому регістрі СЧ, тепер панч такий, що відчувається тілом;
- відкрився ще один новий шар аудіо інформації, мікродеталей, яких раніше не було чути;
- покращена голографічність сцени, звуки не просто повністю відірвані від колонок, вони краще ешелоновані за глибиною, мають чітке місце у тривимірному просторі;
- ще краще розділення інструментів, каші не було й у попередній версії, але тепер між ними більше «чорноти»;
- суттєво підвищена «аналоговість», «теплота» звуків на кшталт вінілу, взагалі немає відчуття «цифри»;
- здатність на відмінно відігравати будь-який матеріал, навіть погано записаний або записаний дуже давно.
Останній пункт мене чи не найбільше здивував, тепер моя система не заточена лише на джаз та класику, я можу із захватом слухати «м’ясо» Слеєра, потужні лупи техно та трансу, диско 80-х, рок 90-х, трубу Майлза, класичну музику з широченним динамічним діапазоном, навіть Квін звучить відмінно!)) Я не знаю, завдяки чому з’явилася ця особливість, але вона тішить неймовірно.
Загалом можу сказати, що це найкращий звук, що я чув у житті, і це дуже дивно, тому що я слухав дорогі системи (як от dCS Scarlatti), але жодна з них не давала такий кришталево прозорий і водночас потужний, деталізований, об’ємний і надзвичайно автентичний звук, коли важко відрізнити, чи звук на запису, чи в кімнаті. І це чути на будь-якій гучності, але особливо на великій, бо він дає змогу підвищувати гучність без збільшення скривлень, це дуже круте враження.
І все це на тлі неймовірної «музичності» відтворення, кожен трек стає емоційною подією, яку рука не насмілюється зупинити. Дуже вам раджу послухати цей imho шедевр.
Звук цього ЦАПу мене відверто приголомшив. Я очікував покращення проти «меншого братика» FIRDAC Micro v2, але реальність перевершила всі сподівання на порядок. Це просто інший рівень, хайенд проти хайфай, і це не перевершення. Він звучить помітно краще за всіма параметрами, але серед головних аспектів, що привертають увагу:
- ще більша натуральність тембрів у всьому діапазоні, особливо по струнним, відчуття присутності зросло;
- вокал набув додаткової деталізації, виразності й «душевності»;
- збільшилася «вага» інструментів, особливо в нижньому регістрі СЧ, тепер панч такий, що відчувається тілом;
- відкрився ще один новий шар аудіо інформації, мікродеталей, яких раніше не було чути;
- покращена голографічність сцени, звуки не просто повністю відірвані від колонок, вони краще ешелоновані за глибиною, мають чітке місце у тривимірному просторі;
- ще краще розділення інструментів, каші не було й у попередній версії, але тепер між ними більше «чорноти»;
- суттєво підвищена «аналоговість», «теплота» звуків на кшталт вінілу, взагалі немає відчуття «цифри»;
- здатність на відмінно відігравати будь-який матеріал, навіть погано записаний або записаний дуже давно.
Останній пункт мене чи не найбільше здивував, тепер моя система не заточена лише на джаз та класику, я можу із захватом слухати «м’ясо» Слеєра, потужні лупи техно та трансу, диско 80-х, рок 90-х, трубу Майлза, класичну музику з широченним динамічним діапазоном, навіть Квін звучить відмінно!)) Я не знаю, завдяки чому з’явилася ця особливість, але вона тішить неймовірно.
Загалом можу сказати, що це найкращий звук, що я чув у житті, і це дуже дивно, тому що я слухав дорогі системи (як от dCS Scarlatti), але жодна з них не давала такий кришталево прозорий і водночас потужний, деталізований, об’ємний і надзвичайно автентичний звук, коли важко відрізнити, чи звук на запису, чи в кімнаті. І це чути на будь-якій гучності, але особливо на великій, бо він дає змогу підвищувати гучність без збільшення скривлень, це дуже круте враження.
І все це на тлі неймовірної «музичності» відтворення, кожен трек стає емоційною подією, яку рука не насмілюється зупинити. Дуже вам раджу послухати цей imho шедевр.