06-27-2023, 07:24 AM
Мої вітання усім поціновувачам якісного звуку. Не люблю писати відгуки, але тут не стримався. Я слухаю в основному компакт диски, основний ЦАП в системі Proceed PDP2 на PCM58, які були замінені на PCM58K, довгі роки я пробував різні ЦАПи, але остаточно зупинився на 58-х. Ще час від часу можу послухати старенький Philips CD100 на TDA1540D, так, не дуже детальний, але дуже комфортний звук. Також часами слухаю вініл. Але час рухається вперед і ось я розмірковував зібрати щось як файловий програвач з можливістю слухати усі сучасні формати, наразі зупинився на Raspberry Pi 3B+ і зайнявся пошуком гарного ЦАПа.
Так співпало що якраз з'явився FIRDACmicro v2 і була можливість взяти його на прослуховування. Малинка ще не зовсім готова, тому слухав його з ноутбука через Foobar2000 з встановленими дровами під ASIO, також встановлений фільтр Назара для DSD. ЦАП підключений до авторського підсилювача для навушників досить високої якості, навушники Meze Audio Elite. Для порівняння використовувався Hi-res плеєр Astel&Kern AK380 на 2xAK4490. З перших хвилин FIRDACmicro v2 вразив просто неймовірною детальністю, атакою, широкою сценою і точним опрацюванням усього діапазону частот, чути усі інструменти окремо, ніякої каші навіть на складних композиціях. Натурально передає масштаб та розмірність, запис у великому органному залі відчувається як у великому, у невеликому - як у невеликому, японські барабани звучать як потрібно, а не просто як звичайний барабан. Бас дуже швидкий і добре промальований. Звук у цілому надзвичайно нейтральний, немає жодного окрасу в усьому діапазоні, відмінна макродинаміка. Звук не набридає, не втомлює, хочеться слухати його годинами. Чесно вказує на усі недоліки запису і дуже до нього вибагливий. Але з іншої сторони, навіть у звичайних мп3 треках можно почути дуже багато нових деталей та нюансів.
Окремо хочу відзначити відтворення DSD. При хорошому записі звучання ЦАПа максимально аналогове, жодного натяку цифри, особисто в мене склалось враження, що слухаю якісний бобінний магнітофон.
У порівнянні з Astel&Kern AK380 можу відмітити в останньому невеликий окрас низьких і високих частот напевно через вплив AK4490 і трішки більшу глибину сцени.
При прослуховуванні на стаціонарній системі з хорошою акустикою відчувається нейтралітет ЦАПа - що подали, те й передав. Однозначно проситься у систему з хорошою роздільною здатністю і прекрасний варіант у систему на виріст.
Підсумую - ЦАП однозначно вартий уваги, стане сердцем Вашої системи, але будете змушені жити з його чесністю та безпристрасністю, але це вартує того. ЦАП однозначно залишиться в моїй системі, сподіваюсь назавжди, хіба Назар придумає щось нове).
Один недолік, як на мене, відсутність SPDIF входу, тому не можу напряму порівняти його з Proceed і послухати через нього компакт диски. Хотілось щоб SPDIF вхід був доступний хоча б як опція.
Усім мирного неба і якісного звучання.
Так співпало що якраз з'явився FIRDACmicro v2 і була можливість взяти його на прослуховування. Малинка ще не зовсім готова, тому слухав його з ноутбука через Foobar2000 з встановленими дровами під ASIO, також встановлений фільтр Назара для DSD. ЦАП підключений до авторського підсилювача для навушників досить високої якості, навушники Meze Audio Elite. Для порівняння використовувався Hi-res плеєр Astel&Kern AK380 на 2xAK4490. З перших хвилин FIRDACmicro v2 вразив просто неймовірною детальністю, атакою, широкою сценою і точним опрацюванням усього діапазону частот, чути усі інструменти окремо, ніякої каші навіть на складних композиціях. Натурально передає масштаб та розмірність, запис у великому органному залі відчувається як у великому, у невеликому - як у невеликому, японські барабани звучать як потрібно, а не просто як звичайний барабан. Бас дуже швидкий і добре промальований. Звук у цілому надзвичайно нейтральний, немає жодного окрасу в усьому діапазоні, відмінна макродинаміка. Звук не набридає, не втомлює, хочеться слухати його годинами. Чесно вказує на усі недоліки запису і дуже до нього вибагливий. Але з іншої сторони, навіть у звичайних мп3 треках можно почути дуже багато нових деталей та нюансів.
Окремо хочу відзначити відтворення DSD. При хорошому записі звучання ЦАПа максимально аналогове, жодного натяку цифри, особисто в мене склалось враження, що слухаю якісний бобінний магнітофон.
У порівнянні з Astel&Kern AK380 можу відмітити в останньому невеликий окрас низьких і високих частот напевно через вплив AK4490 і трішки більшу глибину сцени.
При прослуховуванні на стаціонарній системі з хорошою акустикою відчувається нейтралітет ЦАПа - що подали, те й передав. Однозначно проситься у систему з хорошою роздільною здатністю і прекрасний варіант у систему на виріст.
Підсумую - ЦАП однозначно вартий уваги, стане сердцем Вашої системи, але будете змушені жити з його чесністю та безпристрасністю, але це вартує того. ЦАП однозначно залишиться в моїй системі, сподіваюсь назавжди, хіба Назар придумає щось нове).
Один недолік, як на мене, відсутність SPDIF входу, тому не можу напряму порівняти його з Proceed і послухати через нього компакт диски. Хотілось щоб SPDIF вхід був доступний хоча б як опція.
Усім мирного неба і якісного звучання.